петак, 19. децембар 2014.

DIY coffe mug!

Hej,
kako ste? :)

Danasnji DIY je super ako ne znate sta biste poklonili najdrazim osobama za novogodisnje praznike. Ovaj jednostavan i orginalan poklon odusevice bilo koga.


Potrebno:

-bela obicna soljja
-marker za porcelan (preporucujem vam ako mozte da nadjete ovaj marker jer ja sam koristila trajni marker koji se kupuje u knjizarama,ali ne garantujem da se nece oprati )
-medicinski alkohol i vata

1. Uzmite solju i na deo na kome ste planirali da nesto napisete obrisite alkoholom.
2. Mozete pisati poruke,citate,zelje ili cak nesto nacrtati,kreirajte solju tako da bude orginalna i posebna.
3. Ako vam se desi da pogresite samo uzmite vatu,natopite alkoholom i obristine svaku gresku.
4. Kada ste zavrsili sa ukrasavanjem, stavite solju u rernu na 250 stepeni nekih 30-35 minuta.
5. Kada prodje to vreme,iskljucite rernu i ostavite da se malo ohladi i to je sve!








Mozete je kao ja uviti u providni celofan ili je uviti u ukrasni papir,u knju mozete staviti razne stvarcice koje vam padnu na pamet. (cestitke,kafice 3u1 i 2u1, bombone,cokoladice,lizalice i sl.)

P.S. Nisam sigurna ali mislim da nije preporucljivo da se ovako napravljene solje peru u masini za pranje sudova,napomenite to osobi kojoj poklanjate solju. (Ja sam to zaboravila!) .

Nadam se da vam se svidja! :)

Mozete me pratiti i na facebook-u :

https://www.facebook.com/doityouselflady2309?ref=ts&fref=ts





14 коментара:

  1. Super ideja, pratim te.
    teodorassmallworld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Svidja mi se, moze i raznobojnim flomasterima :)

    Posetite moj blog: http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. joooj,pa ti imaš sve genijalne ideje,mogla bih ovo pokušati,već imam zamisli ,hvala na ideji stvarno mi koristi <33 :D
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hjoj hvala ti puno,bas si me oraspolozila :)
      bice mi bas drago ako ti moj post bude od koristi <3

      Избриши
  4. NA MOM BLOGU JE GIVEAWAY! <3
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Nice blog :)
    www.blog017.blogspot.com
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    ОдговориИзбриши
  6. Great blog.
    Anyway the cup look so cute.

    Would you like to follow each other?
    Let me know if you followed me. I will follow you back too. Thanks ^~^

    Www.tomntins.blogspot.kr

    ОдговориИзбриши