понедељак, 22. децембар 2014.

Washi tape tricks!

Imate staru maskicu za telefon? I vase hemijske su dosadne i obicne?
Ovo je odlicna ideja kako ih mozete preporoditi i osveziti! :)

Sve sto ce vam biti potrebno za ovaj DIY jeste nekoliko razlicitih "washi tape" tj ukrasnih lepljivih trakica, ja sam ih nasla u kineskoj radnji, mozte ih tamo potraziti...ako ne pronadjete tu mozete ih kupiti na ovom sajtu https://www.facebook.com/SrecnoDugmence/photos_stream iii krenimo. :)



Sustina ovih DIY je da budete kreativni,oblikujte,ukrasavajte i lepote onako kako vi to zelite mozete kombinovati nekoliko dezena trakica i lepiti ih unakrsno,paralelno i slicno.

Za pocetak sam pripremila stvarcice koje cu da "renoviram" a to su u ovom slucaju maskica za telefon i hemijske.


Sada pustite masti na volju i sami dizajnirajte po zelji,samo strpljivo i pokusajte da budete sto precizniji,
Maskicu mozete ukrasavati tako sto cete traku lepiti vertikalno (moj predlog,mozete i horizontalno) a hemijske vertikalno.. evo kako sam ja to uradila:

Kod maskice koristite skalpel da lepo i precizno izrezete supljine za kameru,zvucnik i ostalo.
A mozete i na 2 nacin dizajnirati maskicu.

A evo jos nekih predloga za sta mozete koristiti Washi tape:




Ove trakice su stvarno fantasticna stvar,nadam se da ste zadovoljni i da vam se svidja ovaj DIY! :)

P.S. I moja maca je odusevljena kao i ja! :) :) :)


Pozdraav!






9 коментара: