субота, 10. јануар 2015.

Gingy cookies! ⛄️

Hey everyone!
Danas sam pripremila nesto veoma specijalno,jako se radujem jer pisem ovaj post!



Nedavno sam bila u Maxiju i videla nesto veoma zanimljivo...




To je ustvari 3d modlica za Gingerbread kolacice,ja sam bila odusevljena i morala sam da je kupim. Takodje imale su i drugi oblici kao sto je ukras za jelku i slicno. U Maksiju je kostala oko 100 dinara ako zelite da je nabavite! :)

A sada recept:

-400g brasna
-150g prah secera
-250g margarina
-2 kascice kakaoa
-1 kesica vanilin secera
-pola kesice praska za pecivo
-jedno zumance
 -prstohvat soli

Ostalo:
-providna folija
-100g bele cokolade za kuvanje (za dekoraciju)
-cokoladne mrvice

Sve sastojke staviti u veci sud i umesiti rukom, preporucujem da margarin prvo rastopite pa dodate ostalim sastojcima.


Ja sam takodje ovoj smesi dodala cokoladne mrvice radi eksperimentisanja,ali vi to ne morate.
Cokoladne mrvice sam takodje nabavila u Maksiju za nekih 30ak dinara.


Dobijenu masu uviti u foliju i ostaviti u hladnom sat vremena.


Nakon sat vremena izvatite smesu iz folije, i na pobrasnjenoj povrsini oklagijom razviti na 1-2 cm debljine.
Modlicom vaditi oblike pazljivo i slagati u pleh oblozen papirom za pecenje.





U zagrejanoj rerni na 175 stepeni pecite kolacice nekih 15-20 minuta. :)

Na kraju rastopite cokoladu uz dodatak malo ulja i po zelji ukrasavajte. Prijatno! :)



9 коментара:

  1. Ohhh How cute are this little man? *-*
    Follow each other on GFC, Twitter, Instagram and Bloglovin? If yes, follow me and i follow back as soon as i see it. Let me know with a comment on my Blog :) Hope we can keep in touch :*
    Lovely, Sylvie from love-love-love-lov.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. such a cute diy, they look gorgeous and too cute to eat :)

    - www.angelaah91.blogspot.nl

    ОдговориИзбриши
  3. Preslatko je i izgleda ukusno, mozda cu probati recept :)

    Posetite moj blog:
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. I ja sam ga kupila u maksiju, modlica je braon boje. Hvala ti za recept..

    ОдговориИзбриши