недеља, 22. март 2015.

Do you want long nails, right now?

Hej,
danas vam opet dolazim sa novim DIY,moglo bi se reci da i nije bas nesto sto do sada niste videli ali verujem da se sada retko ko seca ovoga. :)
Posto ja imam problem sa noktima vec dugo,nikako ne mogu da se odviknem od grickanja a i kada ih pustim da mi porastu odmah pocnu da pucaju pa sam se posle duzeg vremena za to i pobrinula!



Kljucna stvar ovog DIY su naravno vestacki nokti,znam da nije neka mudrost zalepiti vestacke nokte ali ja cu vam pokazati kako ja to radim i nadam se da ce vam neki savet biti od koristi. :)
Moje drugarice mi cesto kazu da se ne primecuje da su vestacki vec da izgledaju kao pravi.

Sve sto ca vam biti potrebno jeste:
-vestacki nokti (preporucujem da kupite dve kesice jer moguce je da vam se nokti iz jedne kesice nece poklapati sa vasom velicinom nokta tako da je bolje da kombinujete)
-turpija za nokte
-grickalica
-super lepak (ili lepak za nokte koji koriste kozmeticari)
-lak u zeljenoj boji

Prvo odmerite nokat koji odgovara vasem i tako za svaki nokat posebno :)


Zatim krenite sa skracivanjem noktiju, Pre skracivanja svakog nokta prvo odmerite tako sto cete prisloniti na svoj nokat i videti koliko zaista zelite da odsecete.
A onda isturpijajte nokat tako da ivice budu lepo oblikovane,


Kada ste to uradili pazljivo lepite nokat po nokat. Budite jako pazljivi sa super lepkom jer je bas jak.


Ovako izgledaju kada sam ih zalepila,sada naravno nalakirajte nokte zeljenom bojom,ovaj put sam se odlucila za belu boju. :)


I to bi na kraju izgledalo ovako:


Uporedila sam svoje nokte sa drugaricinim,njeni nokti su naravno prirodni, sami uvidite da li postoji ogromna razlika! :) :)

Desno su moji.
Ovo je takodje odlican nacin ako imate problem kao ja (grickanje noktiju) da ih pustite :)

Nadam se da vam se ovaj mali DIY svideo i ubrzo me ocekujte sa novim. Ako imate nekakve zahteve sto se tice sledecih postova pisite mi u komentarima! :)

Kisses

34 коментара:

  1. Ja imam prirodno duge nokte, ali baš sam zapanjena time kako i ovi mogu da izgledaju prirodno! Uopšte se ne primećuje da su veštački, bar ovako sa slika. Odlično stvarno! :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Odlicno stavljas vestacke nokte, uopste se ne primecuje!! Ja imam prirodne nokte, ali ovo je svakako korisno! :) xx

    rancicmilena.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Dealing with horses on an almost daily basis, I do prefer shorter, natural nails due to the lesser accident risk...
    But I always admire people with pretty, long nails!

    -Kati

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Groomed nails are all beautiful, regardless of length, good luck with horse riding! :)

      Избриши
  4. Odlično si to stavila. Ja nikad nisam bila precizna u tome! Baš prirodno izgledaju. :)<3

    ОдговориИзбриши
  5. Odlično!Dok nisam pročitala da su desni tvoji, zapitala sam se koji su tvoji! :D
    Letos sam planirala da ih stavim, ali nisam.
    Ovog hoću sigurno!! :)

    Novi post!!
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Nokti su ti bas lepi.♥
    Kad bih ja znala da uradim tako nesto. XD Ja ovako negujem nokte i mazem bezbojan lak onaj 8u1.☺

    Pogledaj moj blog, imam novi post i reci mi tvoje misljenje.
    http://worldarounyo.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :)
      Cula sam da je taj lak veoma dobar,nastavi i imaces sigurno duge i lepe nokte! ☺

      Избриши
  7. Nokti su bas lepii:-)
    everytteens.blogspot.com pogledaj moj blog i uclani se:-)

    ОдговориИзбриши
  8. Super post. WOW ne primecuje se da su vestacki! :D
    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Pošto ja prvo pogledam slike pa posle čitam post mislila sa da su to pravi nokti!!! Wooow kako si preciznaaa

    Pogledaj novi post i komentariši ako želiš
    justforgirrl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Post je super.. Nokti iako su vestacki prelepi suu ..

    www.biserinecarolije.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. These really look pretty. Love it!
    Would you like to follow each other on GFC and facebook?

    http://everythingthatclicks.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Predobar DIY, jako su ti lepo ispali nokti na kraju. Moraću da probam ovo. ☺

    Juče sam napravila blog pa bih volela da ga posetite: http://livelovelaughofficial.blogspot.com. ☺

    ОдговориИзбриши
  13. Nominovala sam te!! :)
    Za pravila i pitanja, pravac moj blog!! :)

    ОдговориИзбриши
  14. Nokti su prelepi! Ja nemam problema sa njima. Uvek su mi dugi, a kad ih skratim brzo porastu. :)

    jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Mnogo mi se sviđa ovaj DIY, a i ja imam problema sa grickanjem noktiju, tako da će poslužiti.Nominovala sam te za The Liebster Award Tag i nadam se da ćeš prihvatiti nominaciju. :)♥

    ОдговориИзбриши
  16. Sjajan post, jako mi se dopada! Divno je to sto sa malo postova imas 100 citalaca, to je veliki uspeh! Inace, danas sam cula za tebe i pogledala sam ti sve postove, super si blogerka! <3
    Elena. <3

    ОдговориИзбриши
  17. Simpaticno. http://pvcstolarija.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  18. Ja sam vise za prirodne nokte. No tko ima slabe nokte, i ovo je dobra ideja :)

    Posjeti moj blog ako zelis :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  19. Zahvaljujuci ovim savetima moci cu da devojci sredim nokte :)

    ОдговориИзбриши
  20. Super post,nokti su stvarno divni i vjerojatno neces vjerovat ali trenutno imam slicne takve haha samo sto su moji prirodni..Anyway jako si ljepo ovo napisala i svidaju mi se nokti jako :)
    Zelis li follow4follow? Ako da,javi mi na blogu,uclani se pa ja uzvratim,ly :*

    Usput imam novi outfit post soo.. :)
    beautyshapes3.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  21. Odlican post!DIY je bas zanimljiv!


    Predplati se na moj blog,uzv->funnyandrabbits.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  22. Divan post. Uvijek će dobro doći nekome ko se još nije susretao sa tim "čudima" od noktiju :D
    A za jačanje noktiju i ljepši izgled pokušaj sa Eveline lak 8in1. Mnogim djevojkama je pomogao, a što se tiče odvikavanja samo se pomisliš koliko će ti prstići izgledati ljepši i malo se potrudiš i brzo se da odvići. I ja sam kao mala znala da grickam noktiće sve do jagodica i bilo je teško odvići se ali se isplatilo.

    Ako želiš pogledaj moj blog: http://danny991.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  23. Prvi put sam na tvom blogu, sviđa mi se, imaš follow. ♥

    aminique.blogspot.com

    ОдговориИзбриши