недеља, 14. децембар 2014.

Picture wall decoration/Slika,ukras za zid!

Ne svidja vam se stara slika na zidu?
Postoji i za to rešenje,uz pomoć DIY-a možete da je dizajnirate po želji :)

Biće vam potrebno:

-neka stara zidna slika
-beo papir (malo veći ili hamer)
-traka (ja sam koristila dupleks)
-olovka i gumica
-bojice i flomasteri

Iii dosta ideja :)

Za početak sam guglala i tražila šta bih mogla da crtam i pišem na papiru koji ću kasnije zalepiti na staru zidnu sliku...
Izabrala sam We heart it jer mi je omiljeni,možete pogledati i na Pinterestu.
Odlučila sam se za minione naravno jer su neodoljivi i mislim da ako još niste pogledali Despicable me obavezno kad budete imali vremena :)

I evo jednog malog trika ako niste vešti sa crtanjem. Samo uvećate sličicu , prislonite papir na monitor i precrtavajte.
Zatim kada završite sa crtanjem možete sa time kombinovati nekakve omiljene citate ili teksove pesama.
I to bi na kraju izgledalo:
I sada koristite traku da crtež zalepite na sliku ii gotovi ste!
Slika PRE i slika POSLE

Nadam se da ste uživali! 




10 коментара:

  1. Blog ti je strava, mnogo mi se dopadaju svi tvoji DIYs!!! Jedva cekam sledeci post! :D

    rancicmilena.blogspot.com (uclani se ako ti se svidja :) )

    ОдговориИзбриши
  2. What a cool idea. Thx for sharing the tut. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ОдговориИзбриши
  3. Super ideja draga! Bas mi se svidja tvoj post!:-)
    http://placeforlady.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Pa ovo je odlicna ideja. Samo ja mislim da je lakse odstampati sliku i posle je obojiti. Predobar post, samo nastavi tako! :*

    Posetite moj blog i zapratite me ako zelite: http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. jako koristan post,mogla bih to uraditi ,ali nisam ja baš za crtanja pa čak kad je i samo preslikavanje u pitanju hahaha xd,imaš jako dobrih ideja,samo tako nastavi curo <33 i da ja bih ostala ti malo duže komentarisati ali evo moram da idem,mogla bi npr.napisati neki post o organizaciji kako se bolje organizirati ,i tako to (nadajmo se da nisi pisala o tome jer te ja baš dugo ne pratim pa ne znam o tvojim postovima ništa ) čujemo se <333
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno,i hvala ti sto posecujes moj blog <3
      Nisam jos pisala o tome,ali sigurno hocu :)
      :**

      Избриши