субота, 13. децембар 2014.

Decorative candles/Dekorativna sveća!

Danas sam vam pripremila neku vrstu 2 u 1 DIY. Kako od stare sveće napraviti novu i dekoraciju za istu!
Pogledajte :)


Potrebno:
- teglica (veličinu možete izabrati sami)
- so
- sveća (koju sam prethodno napravila, a malo kasnije ću vam objasniti i kako)
- krede u boji

Za početak prospite malo soli po papiru ili kartonu i uzmite kredu po želji i kotrljajte je po njoj.
Na isti način možete ponavljati postupak sa drugim kredama u različitim  bojama.
Kada ste to završili sipajte u teglicu boju po boju, i zatim dodajte sveću! 
I gotovi ste!


••• KAKO DA NAPRAVITE SVEĆU? •••


Koristila sam:

- malu staklenu čašicu
- vosak od stare sveće (možete umesto voska koristiti mast i dodati voštane boje da biste dobili željenu boju)
- kanapčić

Prvo zalepite kanap za dno čašice a zatim dodate vosak tako da kanap bude na sredini sve vreme, Čašicu sa tako dodatim sastojicima staviti u mikrotalasnu na nekoliko minuta i pratiti stanje. Izvaditi kada se vosak rastopi i ostaviti u hladnom 10ak minuta dok se vosak ne ohladi i ne stegne. I to je to!

Nadam se da vam se sviđa i da ste uživali!






15 коментара:

  1. Jaoj, pa ja imam istu ovu teglicu sa sarenim 'prahom' videla sam to na Andrea's Choice kanalu, samo se nisam setila da ubacim svecu. :)
    Odlican je post:*
    Da li zelis da zapratimo jedna drugu?:)
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Super ti je ideja, probala sam da naravim to i uspjela sam, baš je dekorativno i lijepo. Blog ti je supać. <3

    ОдговориИзбриши
  3. Odlicno:) Ja sam uvijek pravila ovakve ukrase, ali nikad se nisam sjetila da ubacim svijecu unutra:) Volim ovakve blogove gdje nesto ustvari i naucim novo:)
    http://asja91.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Post je jako dobar i ova ideja. Samo ovako nastavi. Blog ti je genijalni. Hvala ti na poseti mom blogu.

    ОдговориИзбриши
  5. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  6. Eto zapratila sam te, nadam se da će biti još sjajnih postova! :)

    Novi post je na mom blogu, pogledajte: http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. This is beautiful, Jelena. Thx for your sweet comment. I follow you back on GFC Please keep in touch.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ОдговориИзбриши
  8. Thank you for sharing this with us. Totally trying this out in December.
    -Rupsha
    Lovesicklilac
    Twitter-b_rupsha

    ОдговориИзбриши